شنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۸۲

سلام
معمولا توي دعواها به سختي ميشه نتيجه گيري كرد كه كي راست ميگه و كي دروغ. خصوصا كه آدم طرفين دعوا رو درست و حسابي نشناسه. خاصه آنكه دعوا تو محيط مجازي نت باشه كه هر چيزي توش امكان داره.
كسي اشتباهي رو مرتكب ميشه و به خاطر غرورش نميخواد به اشتباهش اعتراف كنه پس براي تبرئه خودش هر كاري ميكنه و استناد به صحبتهايي ميكنه كه دوستانش از روي اعتماد با او در ميون گذاشته اند(خوب يا بد و درست يا نادرست اين صحبتها بماند) بعد طرف مقابل انكار ميكند و دوباره اولي استناد ميكند و...اين ماجرا همچنان ادامه دارد ...تشخيص كار بد زياد سخت نبود اما من تصميم گرفتم قضاوت نكنم. من در جريان اتفاقات گذشته نبودم و در جريان گفتگوهاي پشت پرده هم نيستم.يك عده دوست و آشنا با هم درگير شده اند و من فقط خواننده يكي از وبلاگها بوده ام.دوستاني كه از طريق چت و اي ميل و گاهي تلفن هم با هم ارتباط دارند.من فقط به شناخت خودم اعتماد دارم و به تشخيصم رو در مورد درست يا نادرست بودن مطالب تا جايي كه ممكن بود دادم.به همين دليل به مطالب و جريانات دعوا لينك نميدم.اما كنجكاوم كه بدونم چرا؟

هیچ نظری موجود نیست: