دوشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۲

سلام
1- چرا يي كه من در دو مطلب قبل نوشته ام و براي دوستي موجب سوال شده به اين معنيه كه چرا يه آدم كه حس ميكنه داره غرق ميشه دلش ميخواد بقيه رو هم با خودش غرق كنه؟ مگه اعتراف به اشتباه چقدر سخته؟
**********
2- عكست توي قاب چوبيش هر روز يه حسي داره. يه روز نگاهت غمگينه، يه روز پر از سرزنشه، يه روز هم مثل امروز شاده.از خودم مي پرسيدم كه چرا امروز شاد و شنگولي؟ يادم افتاد كه فردا قلب الاسده و امشب تولدته، هفتاد و هشتمين سال تولدت بدون تو؟؟چقدر دلتنگه.امشب دور هم جمع نميشيم. امشب كيكي در كار نيست و هيچ كادويي رو از فروشنده با شرط تعويض(اگه اندازه نشد) نخريديم.امشب حتي نميتوانيم شاخه گلي را تقديم مزارت كنيم. امشب شايد وقت كنيم دو سه دقيقه اي تنها بمانيم و اشكي بريزيم...
**********
3- دلتنگي امروز با مرگ اينترنتي يه شخصيت مجازي كه بيش از يكسال بود با هم دوست بوديم تكميل شد. فرهاد غايب رفت.ديگه هم بر نميگرده. تموم آي دي هاشو هم بسته. ديگه روي نت وجود خارجي نداره.تمام ريپلاي هاو تاپيك هايي كه تو اين مدت تو سايت براي فردا زده بود را هم حذف كرده.تموم شد. انگار كه هيچ فرهاد غايبي از اول وجود نداشته و اون همه اثر از خودش به جا نگذاشته. ميدونم كه هيچ وقت نمياد اينجا رو بخونه اما جا داره بگم آقايي كه پشت چهره فرهاد غايب مطلب مي نوشتي،خيلي راحت تونستي همه مطالبتو ديليت كني اما اثر معنوي كه از خودت به جا گذاشتي هيچ وقت نميتوني به همين راحتي پاك كني.
**********
4- شايد بيش از يك سال و نيم باشه كه وبلاگ مي نويسم.اون اوايل كه وبلاگمو ثبت كردم شايد تعداد كل وبلاگهاي فارسي به صد و پنجاه نرسيده بود‌(چون به صد و پنجاه رسيدنشو به خوبي به ياد دارم)مدت هفت هشت ماهي تو وبلاگ مطلب مي نوشتم اما از يك طرفه بودن وبلاگ خوشم نيومد چون اون روزا سيستم نظر خواهي نداشتيم.اين بود كه به سايت براي فردا نقل مكان كردم و حرفامو اونجا ميزدم.بعدها دوباره تصميم گرفتم وبلاگمو سر و ساموني بدم. تو جريان اين سر و سامون دادنها خرابكاري كردم و زدم كل وبلاگ رو ديليت كردم.بعد همه چيز رو دوباره از اول شروع كردم.امروز يكي از دوستان با استناد به مطلبي كه شايد يك سال پيش نوشته بودم از بعضي جملات من انتقاد كرده بود و من هنوز متعجبم كه ايشون چطور به مطالب وبلاگ قبلي من دسترسي دارند؟براي پاسخ دادن به اعتراضشون من خودم به مطالبم دسترسي ندارم!
**********
5-هيچ چيز به اندازه نسكافه غليظ با وبلاگ نمي چسبه!

هیچ نظری موجود نیست: