جمعه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۲

زينگ زيييييييييينگ...
-الو
-سلام داخلي 2345 لطفا
-اينجا بيمارستان نيست خانوم
-من خانوم نيستم!
-ا؟ ببخشيد . گفتم اين خانومه عجب صداش مردونه است
عكس العمل مؤدبانه تري سراغ نداشتم!

**********

امروز فرصتي شد تا كتاب قلعه حيوانات جرج اورول را دوباره بخوانم.عجب كتابيست.عجب كتابيست.

**********

از امروز تصميم گرفته ام همه كارهايي كه در ذهنم دارم به موقع انجام بدهم.با اينكه در ذهن و قلبم هميشه به ياد دوستانم هستم اما براي برقراري ارتباط صحيحتر بهتره احساستمو از تو قلبم در بيارم و ابراز كنم.چه فايده كه تو دلم براي فاميل از دست رفته نياز
اندوهگين بشم يا تولد شيوا با اينكه به يادش هستم فراموش كنم براش كارت بفرستم يا اينكه فرداي مهموني فراموش كنم كه به صاحب مهموني تلفن كنم و تشكر كنم؟البته ميدونم كه ادب مرد به ز دولت اوست.ما كه نه مرديم نه دولت داريم لا اقل ادب داشته باشيم.

هیچ نظری موجود نیست: